Jaapani turistidele maaturismiteenuste pakkumise käsiraamat

View/ Open
Date
2020Author
Grīnberga-Zālīte, Gunta
Sudakova, Lea
Matilainen, Anne
Evans, Roger
Sivén, Suvi
Bulderberga, Zane
Metadata
Show full item recordAbstract
”Jaapan on Aasia turule sisenemiseks väga sobilik turg. Tere tulemast Jaapanisse,
pingutus on seda väärt!”
Shigeyoshi Noto, turundusekspert, Jaapan. Käsiraamatu eesmärk on aidata maaturismiettevõtteil siseneda Jaapani turismiturule,
siia on kogutud teadmistepagas, mis on saadud jaapani turistide, turismiettevõtete
ja reisikorraldajatega tehtud intervjuudest ning jaapani turistide ootuste ja
huvide analüüsist, võrreldes neid maaturismiettevõtete poolt pakutavate toodete
ja teenustega. Klienditeekonna läbinud otsuste mõjutajatega tehtud intervjuude
ja foorumite abil tuvastati probleemkohad transpordisektoris ja pakutakse välja
võimalikke lahendusi. Leidub võimalusi, kuidas asendada sektoripõhine mõtlemine
holistilise ehk süsteemmõtlemise ja tegevustega, mida võiks pidada uuenduste
aluseks.
Baltikumi maaturismi pakkujate ja jaapani kõrgetasemeliste lõpptarbijate vahele
silla ehitamine on nõudlik ülesanne nii pikkade vahemaade, kultuurierinevuste, keelebarjääride
kui kiiresti muutuva turu tõttu. Samas on see ka oluline turg nii oma
suure mahu tõttu kui seepärast, et jaapani turistid näitavad üles huvi ja austust
meie kultuuri, looduse ja pärandi suhtes.
Teie ees olev käsiraamat kätkeb teadmisi ja kogemusi, mis koguti
INTERREG Kesk-Läänemere programmi projektis „Meta-
cluster for attracting the Japanese tourism market” (Jaapani
turismituru kaasamise metaklaster). Projekti partnerid
avaldavad lootust, et leiate siit kasulikku ja huvitavat lugemist,
mis innustab teid pakkuma veelgi rohkem ja veelgi
paremaid tooteid Jaapani turule ning samas suurendama
ka teiste turgude ligipääsu maapiirkondadele.