Show simple item record

dc.contributor.advisorOhvril, Tiiu
dc.contributor.authorLaaniste, Kristiina
dc.date.accessioned2015-06-10T08:20:41Z
dc.date.available2015-06-10T08:20:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10492/2398
dc.description.abstractKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on, tuginedes teooria sisukohtadele, anda hinnang valitud müügikampaaniatele uuritavas ettevõttes ning teha ettepanekuid sellealase tegevuse tõhustamiseks. Uurimisülesandeks on analüüsida autori poolt valitud kampaaniaid. Autor hindab valitud tootegrupi müügitulemusi enne kampaaniat, selle jooksul ning pärast müügikampaania lõppu. Samuti selgitab autor välja, kui efektiivselt olid seatud soodustamismeetodid, aeg ja periood, millised olid müügikampaania tingimused, toetused ning reklaam. Viimasena võrreldakse analüüsitud kampaaniaid, et saavutada ülevaade nende töötamisest ning paremast korraldusest tulevikus. Kõige õnnestunumaks võis autori arvates pidada kampaaniat „Tõeline nauding šokolaadis“. Tooted said suurel hulgal tähelepanu ning kampaania peaauhind oli tarbijate jaoks atraktiivne. Samuti tekkis läbi kampaania tootetele püsitarbijaskond, kes ostavad komme ka ajal kui poodides ei ole hinnasoodustusi. Oluline on iga kampaania puhul pöörata tähelepanu reklaamile ja toodete väljapanekutele kauplustes, mis peaksid olema hästi nähtavad. Samuti on oluline müügikampaania ajastus.EST
dc.description.abstractThe task for this research is to analyze the selected campaigns chosen by the author. The author will evaluate the sales performance of the chosen product groups before the campaign, during the campaign and after the campaign has ended. The author will also determine the effectiveness of the chosen method, time and period of the campaign, as well as the conditions, supporting actions and advertising. Last, the chosen campaigns are compared and analyzed to achive an overview of their result and the possible actions to organize them better in the future. Based on the analysis, the “Tõeline nauding šokolaadis” (True delight in chocolate) campaign may be considered the most successful. The products received a lot of attention, and the main prize of the campaign was attractive for consumers. The campaign created a permanent customer base for the products, who purchased the sweets even at times where there were no discounts in the stores. With every campaign, it is important to pay attention to advertising and product displays in shops, which should be easily visible. The timing of a sales promotion campaign is also important.EN
dc.subjectkampaaniadEST
dc.subjectturundusEST
dc.subjectreklaamEST
dc.subjectanalüüsEST
dc.subjectettevõttedEST
dc.subjectOÜ KommivabrikEST
dc.subjectbakalaureusetöödEST
dc.titleValitud müügikampaaniate tulemuslikkus OÜ-s Kommivabrik aastatel 2013-2014en_US
dc.title.alternativePerformance of select sales promotion campaigns at OÜ Kommivabrik 2013-2014en_US
dc.typeThesisen_US
dc.date.defensed2015-06-11


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
All items in EMU digital archive DSpace are protected by original copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.