Põllumajandus- ja keskkonnainstituut
Selle valdkonna püsiv URIhttp://hdl.handle.net/10492/2466
Sirvi
Sirvi Põllumajandus- ja keskkonnainstituut Autor "Aanja, Merily" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimisvalikud
Kirje Ökokosmeetika turundamisest –tarbija teadlikkuse roll(2016) Aanja, Merily; Ohvril, TiiuÖkokosmeetika on tänapäeva ühiskonnas tõusev trend. Viimaste aastate jooksul on tekkinud kauplustesse juurde suur hulk öko-, loodus- ning mineraalkosmeetikat. Töö eesmärgiks on uurida tarbijatenende teadlikkust ökokosmeetika olemuse kohta, samuti tarbijate valmidust ökokosmeetika toodete ostmiseks ning analüüsida nende ostuotsust mõjutavaid tegureid antud toodete ostmisel. Uurimustöö raames saadi ankeetküsitlusega tagasisidet 77 inimeselt. Neist 61 olid tavatarbijad ja 16 metoodika osad tutvustatud teadlikud tarbijad. Töö autori arvates tuleks valdkonnale kasuks, kui Euroopa Liit alustuseks töötaks välja üheselt mõistetavad definitsioonid nii öko-, loodus-, kui mineraalkosmeetikale. Hetke seisuga on väga keeruline anda kindlat definitsiooni ökokosmeetikale. Samuti puuduvad Eesti toodetele sertifitseerivad märgised, mis aga oleks väga vajalikud.