Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.advisorBell, Simon
dc.contributor.authorRahimi, Alaleh
dc.date.accessioned2018-06-04T07:35:19Z
dc.date.available2018-06-04T07:35:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10492/4383
dc.descriptionMaster’s Thesis Curriculum in Landscape Architectureeng
dc.description.abstractEvery day around the world, there are thousands of people travelling. The most common way to do so is by train. Train lines are like a veins crossing around our planet. If you visit a place for the first time, when you go outside the station, the first view you see will be the first picture of the city, that introduces the city to you, this also happens when people leave the city. The last picture of the location is the outdoor of the train station. Also this area can be counted as one of the most important areas in the city, unfortunately, there is mostly no effort on designing it well. All through time, architects and designers focused on the the buildings of the stations to show their power and perfection not the outdoor space. This thesis is about analyzing the public open spaces in front of the train stations and how they have been developed. For doing so we went through some basics, such as human function towards the surrounding environment, urban assets, history of urban development as well as train stations etc.. After we researched ten different central stations in the capital cities around European Union. They are randomly scattered stations throughout Europe, and the reason for choosing the capitals is that they have international, inner country routes and a direct link to the international airport. By visiting and analyzing them the researcher took notes and pictures, afterwards, through visual assessment, place mapping and behavioral mapping we have evaluated the stations based on ten factors, i.e. feeling safe, movement, greenery, accessibility etc.. As the result we have compared values of each factor among the locations separately. Later on we choose locations with the highest value among each factor. We collected all the highest grades between the locations in each factor and developed some patterns for how to design and develop public open spaces in front of the stations in the future.eng
dc.description.abstractIgapäevaselt, ülemaailmselt on tuhandeid reisivaid inimesi. Tavalisem transpordivahend on rong. Rongiliinid on nagu meie planeeriti ristavad sooned. Esimest korda mõnd uut kohta külastades loob esmamulje just see ala, millele sa satud rongijaamast lahkudes - see on esmatutvus uue kohaga. Samamoodi mõjuvad need alad ka viimase mälestusena ja hüvastijätuna mingi paigaga. Niisiis võib rongijaamu pidada linnades ühtedeks olulisemateks aladeks. Kahjuks ei ole enamjaolt tegu väga hästi disainitud aladega. Läbi aja on arhitektid ja disainerid keskendunud pigem raudteejaamadele näitamaks paiga võimu ja täiuslikkust – vähe on keskendutud väliruumile. Käesolev tees analüüsib avalikke avatud alasid - raudteejaamade esiseid ning kuidas antud disainilahendused on saavutatud. Selle jaoks uurisime, kuidas inimkäitumist ümbritsevas keskkonnas, linnaväärtusi, linnaarengu ajalugu ning raudteejaamu jne. Uurisime kümmet erinevat keskjaama Euroopa Liidu riikide pealinnades. Alade valik oli juhuslik – hajali üle kogu euroopa. Pealinnad osutusid valituks, kuna neis on nii rahvusvahelisi kui ka riigisiseseid marsruute ning otseühendused lennujaamadega. Antud objekte külastades tehti märkmeid ja pilte, millele järgnes visuaalse hinnangu andmine, kohtade kaardistamine ning käitumis-kaardistamine. Kõiki jaamu hinnati läbi kümne faktori näiteks – turvatunne, liikuvus, rohelus, ligipääsetavus jne. Tulemusena oleme hinnanud kõiki saadud väärtusi faktorite kaupa ning asukohapõhiselt. Hiljem tegime valimi, mille tulemused olid eri kategooriates kõrgeimad. Kogusime kõik kõrgemad hinnangud ning lõime mustri, kuidas tulevikus disainida ja arendada avalikke avatud alasid raudteejaamade ümbrusesse.est
dc.publisherEesti Maaülikoolest
dc.subjectmagistritöödest
dc.subjectavalik ruumest
dc.subjectdisainest
dc.subjectraudteejaamadest
dc.subjectEuroopa liitest
dc.subjecthindamineest
dc.titlePublic Space and Outdoor Design Associated with Train Stationseng
dc.title.alternativeRaudejaamade avalike- ja välialade kujundusedest
dc.typeThesiseng
dc.date.defensed2018-06-06
dc.contributor.departmentMaastikuarhitektuurest


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet


DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kõik kirjed Eesti Maaülikooli digitaalarhiivis DSpace on autoriõigusega kaitstud, kui ei ole teisiti märgitud.