Now showing items 1-3 of 3

  • Hinnang eestimaise värske kala müügi stimuleerimisele jaeketis X aastatel 2017-2018 

    Henno, Ene-Ly (Eesti Maaülikool, 2019)
    Magistritöö eesmärk on välja selgitada jaeketis X eestimaise värske kala müügil kasutatud müügi stimuleerimise võtted aastatel 2017-2018 ja anda hinnang nende tulemuslikkusele läbi müügimahtude ja müügikatete muutuse. ...
  • Jaemüügifirma OÜ Nittis konkurentsivõime 

    Ilves, Kaija (2012)
    Turumajanduse nurgakiviks on konkurents turuosaliste vahel. Turukonkurents toimib nii lokaalsel kui globaalsel tasandil, trendiga globaalsuse suunas. Euroopa Liidu liikmesriigina ja eurotsooni liikmena on siseturu ...
  • Majandustarkvara valikuvõimalused jaekaubandusettevõtetele 

    Lainemäe, Anneli (2016)
    Bakalaureusetöö eesmärk on välja selgitada majandustarkvarade valikuvõimalused jaekaubandusettevõtetele, mis aitaksid parandada ettevõtte tööd. Tuues näitena äriühingu, võib öelda, et ettevõtte peamiseks sihtmärgiks on ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
All items in EMU digital archive DSpace are protected by original copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.